RSS

menyakitkan hati

muke je cantik,tp perangai mnyakitkan hati!!!sialan.opps,terlebih pulak..tp ni lah perangai manusia zaman sekarang.ini kisah benar,hakikat,dan realiti ok..nak kate kwn rapat aku,x lah jgak.sbb ak memilih kwan.very choosy..hehe.aku x ske jenis kwn yg hipokrit camtu.muke mmg manis,sweet,cute dan ala2 mnje gitu.tp cakap x serupe bikin..dgn jntan bkn men lg manis berkate2.tp bl dgn prmpuan,ckp tu nk berlagak sje.damn it...aku dah busan la dgn cte menipu ko tu..aku nk dgr kebenaran skrg ni.ssh sgt ke nk bgtau benda yg benar?wpun aku dh knal ko lbh 4-5thun,tp smpai skng aq ssh nk mmpercayai cerita2 ko ygmeletop2 tu..ini baru cerita sorg kwn, rmai lg kwn2 lme aku yg kt luar tu yg berperangai camtu..emm tp nk buat cane, hati manusia lain2.klu ade yg bt baik pun,rmai yg x ikhlas..setuju??^^,

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS