RSS

ini fakta

perempuan suke ape???erkk!!!~

1. Perempuan suka dipuji..puji la cket..x yah nk kedekut cm hj bakhil..x luak ape pun..weeee

2. perempuan suke prezen...spe x suke weyh????klu spesel event 2 ape slhnye kuar bnje sikit bg kaum2 hawa ni prezen...x pun bnje mkn kedai mapley pun ok wut...x boleh??!!!korang mmg hj bakhil la...

3. perempuan suke lelaki kacak..hahahaha..iye ke?? sbnarnye i la yg ske lelaki kacak..tp blh kate semua nk kan pasangan nye kemas,smart,rambut pacak dan di trim kemas2...tau!!!!! klu rmbut ala2 krea 2 pun smart jgak =D tp kos maintenance mcm nk jg kereta seketul bai..hahahha...yg penting style rambut 2 penting... rmbut cntik br nmpak seksi..eh,gaya stylo pun penting..waaa!!pemilih btui minah ni..**lempang kau**

4.perempuan suke marah2!!!!tau??? korang lelaki ni tau x ape 2 PMS????Klu x tau,search google..mak mls nk cite merapu2 kat cni nyah...entry lain mak cite psl PMS ni k... so,lelaki kna bersabar dgn kerenah pompuan yg sdng pMS ni..huhuhuhu

4. perempuan suke bersolek.. mstahil xde pompuan x bersolek..plng tdak pun,lipstik or bedak.. perfume???itu bnda wajib tau..!!! so,klu lelaki x suke tgk pompuan bersolek atau byk komen sngt..lipstik merah la,.. blusher over la,..celak comot ke,..and blablablablabla...korng jgn komen byk blh x?...sentap tau!!hati pompuan ni kaca..puji la cket then br tegur mn yg u'oll x brp berkenan 2...geeezzzzz!!!! klu x suke jgk mekap pompuan ni..so,korng jd la gay...awww!!!meh cni nk lempang...=p

5.Pompuan suke ckp merapu.. so,lelaki lyn je la klu tetibe mood merapu dia smpai..merapu bkn meroyan ok??!! ia satu perbuatan di luar jangkaan,mayb pompuan 2 terlampau hepi ,so dia nk luah segala2nye ape yg berlaku,mayb pompuan 2 sedey,so,dia perlukan seseorng utk dgr masalahnye... merapu jg sbb hobi..so,sy lah pompuan yg suke merapu tu.. so spe nk dgr saye merapu??....xde ??!!! xpe,ckp dgn dinding pun best jgk..hentak2 pale kt dinding skali lau tensen..can i???

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 cupcakes:

Post a Comment