RSS

:: I am the greatest, I said that even before I knew I was ::

Re: Makna Perkataan Dalam Penggunaan Harian Remaja Kini

uhh....terima kasih atas bantuan2 anda.... tajuk ni menarik sebab tu nak jadikan kajian, cuma susah nak cari bahan...kalau ada sesapa nak tolong tambah lagi saya amat amatla hargai...hehehe....tqtqtqtqtq..........

pecer? - ape cite?
pawe - hebat
husslar - hebat
cara - hebat
perghh - hebat
fuiyoh - cam hebat
skunk = skrg
kipas susah mati = die hard fans...
POYO = Proud Of Your Own

Selenger = sengal

jangan lupa masokkan pekataan aq as aku
aku tatau la mana dorang dpt eja camneh

yg aku tau, gagak jek sebut aq aq neh..(tp aq pun gn gak)hahahahaha

Ushar, tibai, Sekodeng, Seteng, Sengkek, Sengal, Selebet, Rembat, Poyo, Piang, Palat, Mencapab, kia, Kemut, Kantoi, Kerek, Bal, Balun, Chia, Cikaroo, Gebang, Atoi, Kencing(kelentong)......

poyo pada asalnye membawa maksud cantik...tapi remaja menggunakan ayat tu dengan bunyi intonasi yg menjengkelkan dan membawa maksud syok sendiri atau proud of your own.........
ye,saya mmg poyo...anda bermasalah dengannya?????!!!!!!!!!
ngeeeeeeeeee~~~~~

jekkkk! = beb = bro = machaa = memanggil seseorang dengan cool

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 cupcakes:

Post a Comment