RSS

10 things i LIKE about u

guys..u oll ni xde ayat len ke nk mengorat???!!

cube macho cket...br ada style..hehehe
cthnya::

**no i hilang la,blh i amik no u?
**i nk amik gmbr ngn u blh?nk tnjuk kt kwn2 yg pari2 syurga dah trun..
**nk mntak no u konfem x dpt kan,u amik je lah henpon i ni,nti i kol kat no i
**warne mate u ni cam warne porche i kat luar tu lah
**klu u kje kat mcD, i pnggil u mcGorgeous tau
**u,sakit x terjatuh dr syurga?
**nk pnjam henpon u jap nk kol mak i blh x?mak i pesan suh kol dy klu i dah jatuh cinta
**hye,name i mr Right..u dah lame carik i kan?
**eh,u nak tau x ape perkara yg cambest je lam idup u??jawapannye,..I lah...
**i rs i dah sesat lah..blh bg alamat u x??br btul arah tujuan i

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 cupcakes:

aren said...

nak kenal dengan u bleh? woottt woottt.ahahahaha

zarith sophilea said...

ek eleh macha ni...bkn da lme kenal ke??sjak kecik lg..wahahahaha

Post a Comment